take a walk down in the park
Publicerat den

Nu sitter jag och dricker mammas egna apelsinjuice och snart ska jag äta hennes egengjorda hamburgare därefter sticker jag in till stan. Själv. Det är bäst tycker jag, för liksom då får man det man ska köpa, köpt. Denna gången ska jag i alla fall köpa julklappar. Två stycken faktiskt, till min syster och till min brevvän, hihi. Sen kommer jag hit och packar och går och lägger mig och efter det blir det skola som vanligt och sedan åker jag hit hämtar mina grejer och sedan hem. Idag köpte jag även skolbyxorna jag beställt, gråa med tryck på. Skolans loggo på framsidan av vänstra benet och mitt efternamn på rumpan. Trycket med mitt efternamn på blev dock otroligt failat, haha. Texten är superduper liten och så sitter den jättehögt upp på rumpan...
Men aja, ungefär såhär ser byxorna ut:

Och när ni ändå kollar på bilden så kan ni försöka finna 3 fel med den.
Den som finner alla tre får en FET länkning, hehe :-)

Ni får bättre bild på byxorna när jag kommer hem från stan!



Moa ♥ - DAGENS BLOGG TÄVLING!

Anmäl dig gärna till dagens blogg vet ja :D



URL: http://FUCKINGPOSERS.SE


random

1. man ser din mage möhöh

2. man ser bara halva facet

3. du har mörkare hår på bilden

(extra) : du är för söt ;D*!!



URL: http://random.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?