ingen rubrik
Publicerat den

haha kom inte på någon rubrik,
men vet ni vad?
jag känner mig som världens lyckligaste människa.
visste att allting skulle lösa sig till slut och det känns,
jag känner lyckan ända in i benen på mig!
för några dagar sedan fick jag en egen laptop,
en rosa vaio faktiskt, och jag älskar den!
har sovit hos mirandas förra hus i två nätter och inatt sov jag hos min syster.
hon har flyttat ut förstår ni.
och snart ska jag till norge !
jag är så glad, det går inte att förklara.
förlåt för att jag knappt bloggar mer men jag orkar inte direkt sitta vid dataorn hela tiden när det är så fint väder ute.
istället gör jag lite nytta av dagarna och är ute så ofta jag kan.
det skadar aldrig att jobba lite på brännan liksom.
så det är exakt det jag ska göra nu,
i'm off to the beach.
vi hörs när vi hörs.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?