she's a maniac
Publicerat den

Träffade Miranda runt tre-tiden.
Vi tog lite bilder men sedan gick hon för att äta.
Satt hemma och lyssnade på musik och klippte de där tightsen till cykelbyxor när Miranda ringde och bad mig läsa och svara på hennes sms. Haha, helt onödigt samtal! Hon kunde bara sagt vad hon skrivit istället?
Men aja, jag läste det och i sms:et frågade hon ifall jag ville följa med henne och hennes mamma till Mobilia.
Det tackade jag ja till och 5 minuter efter var jag ute ur huset, i deras bil och påväg till Mobilia.
Vi gick runt och hittade världens sötaste klänning och skor inne på H&M.
MÅSTE HA!
Vi prövade såklart grejerna och de satt riktigt fint på båda två.
Men vi hade inte så mycket pengar med oss så vi köpte inget av det.
Istället köpte jag ett rött mineral läppstift på The Body Shop för 75;-
Efteråt stack vi hem till mig och såg på film.
Närkontakt heter filmen vi såg på.
Väldigt konstig film må jag säga.
Och sedan blev vi på flummhumör och skulle göra vår egna version av filmen.
Så nu har jag 16 videor på när jag leker psykopat på min mobil. 
Kanske kommer ut en på bloggen senare.
Nu ska jag i alla fall lägga mig,
Godnatt!





KNORKAN

Fint kort :)



URL: http://knorkan.blogg.se/


hedda

sinnsykt fine øyevipper du har,

hvilken maskara bruker du egentlig?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?