detta fick mig att inse...
Publicerat den

Precis klivit ur duschen.
Var på träningen innan som gick absolut skit!!
Det har nog aldrig gått så dåligt som det gick denna gången!
Mådde otroligt dåligt när jag gick av planen, så dåligt att jag började gråta.
Känns lite pinsamt att säga det men jag säger det mest för min egen skull, för när jag kollar igenom min blogg någon dag och ser detta inlägget så kommer det påminna mig om hur mycket tennisen faktiskt betyder för mig.
Och jag tänker inte låta det gå så dåligt igen. ALDRIG!

Aja, efter tennisen så åkte jag och mamma till Mobilia och köpte ett par vita ballerinaskor till mig och sedan handlade vi lite matvaror och sådant på Malmborgs och sedan åt vi på Burger King.
Och nu ska jag väl se vad jag hittar på. Pluggar antagligen lite till inför provet imorgon.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?