Prince of Persia
Publicerat den



Från producenten av ”Pirates of the Caribbean” kommer här ett actionäventyr som utspelar sig i det mytomspunna Persien. Prinsen Dastan (Jake Gyllenhaal) lever ett inte allt för seriöst liv, och motvilligt måste han samarbeta med en mystisk prinsessa (Gemma Arterton). Tillsammans är de tvungna att kämpa mot mörka krafter för att beskydda en uråldrig dolk som kan släppa lös ”The Sands of Time”. Dolken är en gåva från gudarna som gör att innehavaren kan gå tillbaka i tiden och ändra framtiden - och bli härskare över världen. /SF

FILMEN VAR SJUKT BRA !
Vet att jag kanske sa att Robin Hood var bra, men vet ni vad?
Denna filmen var minst 10 gånger bättre!
Jag rekommenderade ju Robin Hood, men om ni inte ser denna filmen så tycker jag faktiskt ni missar något.
Den var great!
Och nu skriver jag inte bara så, utan jag menar det.
För egentligen gillar jag inte såna där krigarfilmer eller vad man nu ska kalla det, men denna tyckte jag faktiskt om. MYCKET !






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?