den femtonde maj tvåtusentio
Publicerat den

dansuppvisning igår.
jag bra tycker jag.
men min grupp hade nog kortast dans av alla,
vi dansade i ungefär en minut medan de andra dansade i kanske tre.
men i alla fall hade jag och Miranda tänkt börja på orientalisk eller dancehall nästa termin,
eller kanske till och med båda? jaja, vi får se.
jag sov hos Miranda igår, real fun, haha.
jag vill också ha webbkamera...
aja, idag vaknade man då såklart hos Miranda och vi låg kvar i sängen ett tag och prata lite och så.
sedan steg vi upp och åt frukost.
pannkakor med nutella, mums.
sedan la vi oss i sängen igen och kollade på Grease.
sedan stack jag hem och nu har jag typ precis ätit soppa, hehe.
och snart kommer Maja.

och btw; om jag ska börja på orientalisk dans så måste jag ju köpa magdanskjol.. vilken färg ska jag ha?
bild tagen från www.mjolksyra.blogspot.com






Syversigrid

Good web with cool info. Thanks.



URL: http://syversigrid.blogetty.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?