helt slut!
Publicerat den

har suttit och spelat wii i flera timmar nu!
haha batteriet på kontrollen är slut, så det var därför jag slutat spela...
just nu är jag hemma hos mina kusiner fast min kusin nicolle är inte hemma och chanelle sover.
så här sitter jag och terroriserar först deras TV och nu är jag på datan.
haha nejdå, men aja, vet inte riktigt vad jag ska skriva. funderar faktiskt på att sluta blogga ifall ni inte börjar kommentera mer, för annars är det inte speciellt kul ju.

btw: min kusin har något som heter Net Nanny på sin data så det blir massas "###" istället för orden jag skriver, dock vet jag inte om det blir så på era datorer också, men om det blir det så får ni ursäkta mig, haha.




michellevinberg

haha, jag ska börja kommentera nnicolebbica ;p

Men, hoppas u får det kul med dina kusiner ,pusshey <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?