1007:e inlägget!
Publicerat den

Ojdå, skulle ha värsta sånt här superstort och roligt inlägg när jag var på 1000, men jag tycks ha glömt det, så jag får köra på nu på det 1007:e inlägget.
Känns awesome!
Har ju bloggat i lite mer än ett år, dock började jag ju bara blogga såhär dagligen för inte så jättelänge sedan, eller...? Haha, jag vet inte riktigt.

Varför började jag blogga? Det är en fråga jag själv inte kan sätta svar på.
Jag minns inte dagen jag skapade min blogg om jag ska vara helt ärlig...
Så då är det svårare att säga varför jag började blogga.
Men när jag började dagligen var det för att minnas alla dagar och alla datum.
De som känner mig vet att jag inte har så himla bra minne om man ska säga så...
Så därför var det liksom kul att kunna kolla tillbaka och minnas dagarna liksom.
Även för att kunna skriva ut om saker och ting.
Fast egentligen gör jag ju inte det, för jag vill inte att bloggen ska bli alldeles för privat.
Det hade bara varit weird...
Men japp, nu sitter jag här i alla fall och bloggar flera inlägg om dagen.
Och jag har ju betydligt fler läsare sen när jag började blogga, hehe.
Men det är kul att ni gillar min blogg i alla fall!
Eller om ni läser den för att skratta åt mig, vad vet jag...
Då är det liksom alla som vinner på det! Ni får ett gott skratt och jag får fler besökare!


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

GLÖM INTE ANMÄLA ER TILL VECKANS BLOGG HÄR!
Tävlingen avslutas den 07/11.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?