B&W... S&M
Publicerat den



Det blev inte så mycket bloggande idag, men jag tar igen imorgon!
För nu måste jag gå och lägga mig i och med att jag inte kommer få sova ut imorgon fastän jag börjar tio.
Vi ska nämligen upp och sjunga för pappa, ge honom sina presenter osv.
LÄNGTAR TILLS MIN FÖDELSEDAG!
Längtar även till jul, nyår, Mirandas födelsedag och Sportscamp!!
Men främst av allt vill jag bara att lägenheten ska bli färdig.
Vill se resultatet och vill dekorera och inreda, göra det så mysigt som möjligt.
Ni kanske får några kollage på hur jag hade kunnat tänka mig ha mitt rum någon dag.
Men nu ska jag sova, GODNATT KÄRA BLOGGLÄSARE!




jojjsan

vilken mascara använder du ? jätte fina fransar har du! :)



och varför tar du bort kommentarer som inte passar dig här på bloggen?? :o



/johanna



URL:


miranda

VI MÅSTE ANMÄLA OSS! :O



URL: http://mirandaraz.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?