it's raining outside...
Publicerat den

Förlåt för jag knappt har bloggat.
Men jag var i skolan, därefter stack jag till stan med några i min klass, och sedan följde jag Sanna hem och var hos henne en stund. Därefter kom Angelina och vi stack till Donkan.
Andra dagen i rad, FETTOVARNING!
Men skyndade mig med att äta i och med att jag skulle på dans senare, så jag var tvungen att ta bussen i tid, så när jag ätit upp sa jag hejdå till flickorna och sprang till bussen. Som tur hann jag precis!
Dansade, sedan hämtade pappa mig och vi åkte direkt till min farmor och farfar.
Åt lite smått där och sedan prövade jag en massa av farmors kläder som fick följa med mig hem.
Gjorde en (enligt mig) jättesnygg video på iMovie där ni fick se nästan alla plagg, men tyvärr gick videon inte att lägga in varken på videofy.me eller Youtube, så himla dåligt alltså!
Så jag antar att jag får pröva om allting igen och ta bilder denna gången.
PUSSSSSSSS


Jag och Truls i skolan idag.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?