and.. that's it
Publicerat den

Hej kära ni!
Kom hem för en stund sedan och har precis ätit.
Förlåt för att jag knappt bloggade igår men jag har sovit över hos Miranda.
Vi terroriserade Jontes hem, smet in från baksidan haha, ja, så vi var med honom ett tag.
Sedan kom Franki.
När de skulle dra, så gick vi också hem.
Hemma hos Miranda såg vi på TV och pratade en massa gojja, nej men ja, ni förstår ;-)
Idag åkte vi till stan och åt, solade och gick runt i affärer.
Shit, snacka om att jag fick panik när jag solade idag!!
Ska nog inte sola mer... I alla fall inte i 6:an!
Aja, jag köpte i alla fall ett par svarta vantar från H&M för ungefär 80 kronor.
Men nu avslutar jag detta inlägget för att jag måste gå och ta på träningskläder, cause it's TENNIS today! 


me @ the moment






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?