another one bites the dust
Publicerat den

Kom hem från utvecklingssamtalet för en stund sedan.
Det gick väldigt bra faktiskt, vi skrev mitt sånt IUP (individuell utvecklings plan) och satt och snackade om hur jag trivdes i skolan och allt möjligt... Vi snackade även om att jag var ovän med någon och så.
Haha, det var nära att jag började prata om killar och sådant också!
Men eftersom min pappa satt bredvid så blev det ju inte så...
Haha, nejdå! Jag kan faktiskt berätta typ allt för mina föräldrar och det är jag glad för!
Men jag har en riktigt schysst lärare faktiskt. Hon är supersnäll!
Men aja, det blev inte att stanna kvar i stan och ta bilder eftersom jag märkte imorse att jag inte hade något batteri på kameran och dessutom är det en sådan tråkig och dyster dag idag känns det som, så det hade inte blivit några roliga bilder... Säkert fina, men inte roliga eller glada bilder.
Jaja, vi hörs!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?