svar på kommentar
Publicerat den

anonym om gårdagens outfit:
så söt hon miranda är, har hon blogg?
svar: Underbart söt :-) Ja, det har hon! Vet dock inte ifall jag får länka till den...
Men kan prata med henne och om jag får så får hon en stor fet länkning så alla kan gå in och se på hennes blogg!
Annars... Får ni leva med att bara se bilder på henne på min blogg osv.


Laniiiiiiiiis om PARTYYYY:
snygg bild Nicole!
1. kan du snälla snälla filma ditt rum??
2. är det ett linne eller en bh du har på bilden??
3. vadå för party? 
4. jag vet att du gillar denna "komplimangen", du ser skit gammal ut på bilden typ 16 eller något!
Ha det bäst§§§
svar: Tack så mycket Lana Banana!
1. Inte än, eftersom jag just nu bor hos min farbror, så jag tycker det hade varit konstigt att filma ett rum som egentligen inte ens är mitt liksom, men så fort mitt rum i den nya lägenheten är färdigt så kommer det nog upp bilder på det, dock inte en film.
2. Linne!
3. Haha, jag vet inte hur jag ska förklara?
Fest med kompisar, musik, dans osv.
4. Hihihi, jadå (a) Tack!
Du med !


Laniiiiiiiiis om TIPS PÅ TIDSFÖRDRIV!:
ph; Michelle by me ( och Lanas kamera ) TACK!!!!!
svar: Tror folket förstår ifall jag bara publicerar denna kommentaren, haha.


Anonym om så kan det gå:
det där är väll engelska? :S
svar: Haha, jo i och för sig... Men det var en svenskaläxa och så hade vi ett litet stycke vi skulle fylla i ord och sådant för att jämföra svenskan med engelskan. Smart som jag är fotade jag precis den delen.


Anonym om med acidophilus!:
hahahah, du skriver '' is daa shiiet'' as mkt... :P
svar: Nejdå, tre inlägg i rad kanske får det att framstå som mycket, men annars skriver jag väl inte det så ofta.


-emilia selin (: om dagens outfit:
öööööövvvvveeeeerrrrr sööööötttt
som vanligt!<3
svar: Tack detsamma Emilia! :-)


emilia om hejsan sängen:
det är olagligt att varaså söt som du nicole! ;o <3
svar: Va? När skrevs den lagen? Haha, nejdå bara skoja :-p
Men du är också söt Emilia!



miranda

ja du får länka :D hahaha.



URL: http://mirandaraz.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?