Take me as I am
Publicerat den

Idag har jag varit i skolan, dagen gick ganska snabbt idag.
Vi hade ganska chill lektioner, vi drog till Stadbiblioteket och lite annat.
Tyvärr hade jag inte med min kamera till skolan så det blev inga bilder.
Men i alla fall, vi fick sluta 10 minuter tidigare i skolan idag för att vi skippade en rast.
Efter skolan tog jag och Julia bussen till stan och åt på Burger King.
Därefter tog hon bussen hem men jag stannade kvar i stan och gick runt i affärer.
När jag var ungefär vid f.d. Storgatan så var det värsta folksamlingen där, även två polisbilar och en ambulans.
Stannade kvar där en stund för att se vad det var som hände, men kunde knappt se eller höra något, så jag fortsatte gå och då träffade jag min syster som berättade att det var en man som hade knivhotat en 4-årig flicka...
Helt sjukt att folk gör sådant!
Hoppas att det inte hände någonting med flickan!

Därefter så gick jag bort till Triangeln köpte en halsduk på H&M och sedan ringde jag pappa och då kom han och köpte ett par "UGG's" från DinSko till mig.
Sedan åkte vi hem och nu sitter jag här :-)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?