you make me feel like the happiest girl in the world
Publicerat den



HAHA, herregud vilken vacker bild alltså!
Men jag fastnar verkligen inte på bild idag, så det får duga...
Det är i alla fall någon bild jag tog i bilen när jag testade min nya kamera.
Prövade den där smile detector grejen, haha, den kommer nog inte komma till användning så ofta i och med att jag inte tycker om mina tänder eller mitt leende... Men aja!
Jag köpte i alla fall en Sony DSC-W320.
Och jag är så himla glad!!
Hihi, innan vi stack och köpte kameran så hade jag träffat Miranda i stan och hunnit följa med henne för att hon skulle köpa ett par jättefina stövletter, därefter gick vi och satte oss på Davidhallstorget och kollade i skolkatalogen som hon hade tagit med för min skull.
De flesta blev rätt bra detta året faktiskt.
Jag har dock inte fått se mina skolfoton än :-(
Men hoppas de kommer snart!
Därefter mötte vi upp pappa och så åt vi sushi på Hai.
Supergott som vanligt dårrå!
Men japp.. Nu ska jag nog läsa igenom kamerans handledning, sitta lite mer vid datorn och proppa i mig M&M's.
Vi hörs!



sannakader

omg så sööt!



URL: http://sannakader.blogg.se/


Elinita

Hej :) tänkte bara höra vad du tycker om kameran? Är du nöjd/inte nöjd? Varför?

kram



URL: http://elinitas.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?