dagen hittills
Publicerat den


Bild från när jag och mamma gick runt i Pildammsparken, ursäkta håret...

Ja, då körde jag och mamma till Pildammsparken idag och gick runt där i ungefär en halvtimme.
Vi köpte även sockervadd från ett litet stånd (eller vad man ska kalla det..?)
Det var längesedan jag åt det, men supergott varje gång! Haha.
Efter det så körde vi till Ikea, och ni vet ju själva att varje gång man är på Ikea så blir det alltid en timme eller två och efteråt måste man ju bara köpa något att äta.
Så det gjorde vi.
Men det var värsta jobbigt när vi gick på Ikea, för mamma hade tagit en vagn och något hade antagligen fastnat i hjulet så när vi gick och hjulet rullade, så hördes det
poff poff poff
varje gång.
Och alla kollade helt konstigt på oss medan jag och mamma höll på att dö av flabb!
När vi var klara och hade ätit och allt det där, så åkte vi till Plantagen.
Men jag stannade i bilen medan mamma gick in och kollade.
Lyssnade på musik och ringde till Sanna.
Sedan körde vi hem, och nu sitter jag här!



sanna

jag älskar dig biica! <3



URL: http://sannakader.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?