det regnar köttbullar !
Publicerat den

Hejhej bloggen !
Just nu sitter jag hemma hos min släkting Sonja, med min söta kusin Nicolle bredvid mig :-)
Vi har precis sett färdigt på Det Regnar Köttbullar. Jättesöt film, haha!
Innan dess så har jag varit ute med Jonte, sedan träffat Miranda och alla andra från min förra skola som varit riktigt saknade. Var med de på IP ett tag men sedan ringde Jonte och frågade ifall jag och Miranda ville komma över, så visst gjorde vi det.
Sedan satte vi oss alla fyra (Jag, Miranda, Jonte och Secko) och kollade på Sorority Row.
Helt okej film. Trodde den skulle vara bättre, men aja...
Nu ska jag vara lite social och umgås mer med min kusin.
Pusshej



Sofia

Hejhej!

Ta gärna en titt in i min lilla blogg om du har några minuter över och se efter om den är något för just dig, kanske är den det kanske inte! ^^

kram! :)



www.thestoryofsofia.blogg.se



URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/


m

sv; jag mår brA!



URL: http://michellesfoton.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?