godmorgon...
Publicerat den

VAKNADE UPP MED EN SPINDEL PÅ VÄGGEN! 
SKITHÄRLIGT SÄTT ATT VAKNA PÅ. VERKLIGEN!!
Men i alla fall, så skulle jag döda den, men misslyckades eftersom jag inte är kapabel till att döda det stackars djuret...
Så istället trillade den ner i den springan mellan väggen och sängen, och jag kollade om den var kvar men nejdå! Den hade redan förflyttat sig till golvet och var på väg någonstans i mitt rum.
Så jag slank före och försökte leda upp den på väggen med krämtuben (det jag hade försökt döda den med tidigare), men nej, den förstod inte mina signaler så tillslut fick jag göra en av de värsta sakerna jag vet, och det var att ta den med händerna !
USCH!!!
Alltså jag är inte rädd för spindlar, börjar liksom inte skrika så fort jag ser en men jag tycker bara inte om de, och tycker definitivt inte de ska skapa en massa hem i mitt rum så jag kan leka Spiderman, jag klarar mig faktiskt bra som det är nu!

Men aja, nu måste jag fixa mig!
Efter skolan blir det att gå runt på stan med Miranda.
Får se vad jag köper, men skulle gärna vilja ha ett par nya Converse och inte för att vara en härmapa nu men typ världens snyggaste och mysigaste halsduk Miranda har från Zara, en sådan vill jag också ha.
Tänkte även på att köpa en hårfärg, men köper inte än i och med att jag inte är säker på om jag vill färga håret eller inte...
Vill färga det mörkare för er som undrar.
Tror ni jag hade passat i det?


En suddig  bild jag tog igår (Y)



arianna

ja tror du hade passat i det! (:



URL: http://kkovacevic.blogg.se/


Klara Östman

HejHej Nicole Bica !

Jag är ett stort fan av din blogg och har fäljt den sen dens början. Nu kommer en frågebomb !

1. Kan du inte visa en bild när du var ett år, en bild när du var två år osv ?

2. Hur gammal var du när du började använda bh ?

3. Kan du inte börja videoblogga ?

4. Har du varit på Ullared ?

5. Kan du inte lägga till kategorin "ur min garderob" där du visar upp olika kläder ?

6. Vad änvänder du för finnmedel ?

7. Har du någon gång legat på sjukhus och isåfall varför ?

8. Kan du visa bilder på hur ditt rum ser ut ?

9. VAd är ett måste för dig i höst ( alltså nån kläder eller smycke )

10. Kan du inte lägga in fler bildbomber ?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?