sisters
Publicerat den

Badade och duschade för en stund sedan.
Är hos min syster nu och ska sova här som sagt.
Var på träningen förut, och det gick helt okej.
Mest lite så komma igång-träning skulle jag säga.

Just nu håller min syster på att koka pasta som vi ska äta med köttfärs.
Sedan ska vi kanske se på film.
Får väl se vad som händer, haha.
Men jag uppdaterar senare ikväll, annars blir det imorgon morgon.



Zemia

Vilken film ska ni se?



URL: http://miaalskarattfota.blogg.se/


Anonym

hur gammal e din syster & bor hon själv ?? btw du e så vacker , du liknar megan fox :O



URL:


Fridaalicious

sv; okej, grymt! :)



Låter som en mysig kväll! Ha det bra! ♥



URL: http://fridaalicious.blogg.se/


george

Jag är Nicoles far och vill förtydliga visa saker!

1. Jag är stolt för Nicoles bloggande och följer det noga!

2. Anonyma inlägg är inte önskvärda! Varför är någon anonym?

3. Alldeles för närgångna frågor är inte passande!

Som: När började du använda bh? Hur gammal är din syster? Bor hon själv? Var? osv



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?