HELP ME!!
Publicerat den

Alltså jag bara vaknar upp och är fett sur. Orkar inte mer. Jag hatar windows. Det skiter sig precis som det gör hemma på min dator, och jag kunde ändå fatta att min dator la av för den är konstig, den har varit konstig sedan vi köpte den och dessutom är den överfull med bilder och allt annat skit jag har på den. Men min pappas dator som är nästan ny.... WTF?! Det är i alla fall såhär att man laddar över bilder osv, och sedan kollar man på dem. Så är det vissa man måste rotera så antingen trycker man liksom rotera medurs/moturs eller ctrl+./, men nej, då försvinner bilden. Den bara försvinner. Det är fett jobbigt, den typ raderas?! Och nu vart det dem allra finaste bilderna också, två stycken som var på mig och min farfar, fyfaaaaaaaaaaaan vad jag är sur.


FRÅGA:  Ni med Windows, har detta hänt er?




AMANDA

lääägg upp foton



URL:


Martina

vad brukar du göra när duu inte kan sova? o kan du ta korto visa allt du äter på 1 dag <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?