TIDSFÖRDRIFT
Publicerat den

SKULLE DU HELST
1. Pierca tungan eller läppen? - Läppen.
2. Vara seriös eller oseriös? - Beror på vem.
3. Dricka grön eller röd mjölk? - Inget av det, gillar inte mjölk.
4. Brinna upp eller drunkna? - Drunkna.
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - Både och.

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om någon nu? - Vet inte.
2. Har du skolkat?  -  Ja.
3. Varmt eller kallt? - Varmt!
4. Soligt eller regn? - Soligt.
5. Fanta eller cola? - Cola.
6. Är du nyttig av dig? - Inte speciellt.

OM MIG:
1. Vad heter du? - Nicole
2. Syskon? - En äldre syster.
3. Vart bor du? - Malmö.
4. Hur många barn vill du ha? - En dotter, eller två döttrar och en son.
5. Vill du gifta dig? - Njäeh, kanske.
6. Favorit tid på dagen? - Natten hihi.
7. Humör just nu? - Öhm, är inte på något speciellt humör. Varken glad eller ledsen liksom.
8. Sugen på just nu? - Att klippa naglarna, sitter typ och biter i och med att de har blivit helt långa. ÄCKLIGT!



HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - Nej
2. Sjungit? - Ja
3. Blivit kramad? - Ja

4. Känt dig fånig? - Ja

5. Saknat någon? - Ja
6. Dansat galet? - Nej
7. Klippt håret? - Nej
8. Gråtit? - Njäeh.


GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - Haha nej, har dock trott jag blivit det?
2. Har du en hund? - Ja, fast ändå nej.
3. Sover du helst ensam eller med någon? - Ensam haha.
4. Tror du på spöken? - Nej, andar.. Men det är väl typ samma?
5. Är du mörkrädd? - Nej, kanske om jag är ute själv i mörkret bara haha, brukar föreställa mig ganska mycket grejer då..
6. Vad vill du ha just nu? - SOMMAR!

t;
KÄRLEK

1. Är du singel nu? - Ja
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - Ja, långa.
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - Ja om det känns rätt.
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - Ungefär, men det var ändå för det bästa.
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - Haha, svartsjuk har jag varit, men inte sådär enormt riktigt svartsjuk nej.
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - Ja kanske någon gång haha.
7. Har du varit på en blind-date? - Nope
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - Ja
9. Saknar du någon av dina ex? - Ja, men det är inget jag vill ha tillbaka liksom.
10. Somnat gråtande pga kärleken? - Ja.
11. Brukar du tänka på dina ex? - Ibland
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - Oh gud ja !

KOMPISAR
13. Har du nån bästa vän? - Yesbox!
14. Är du ofta med dina vänner? - Ja det är jag väl haha.
15. Vad brukar ni hitta på? - Oj, allt från att sitta och kolla på film till att festa eller springa runt i stan
16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - Är alltid mig själv.
17. Vem vet mest om dig? - Miranda.


OM DIG
1. Hur lång är du? - Runt 1.60
2. Vart bor du? - Malmö
3. Är du nöjd med ditt rum? - Ja, måste bara städa lite!
4. Villken är din riktiga hårfärg? - Ungefär den jag har.
5. Vad väger du? - Usch det vet jag inte, omkring 46-48
6. Är dina föräldrar skilda? - Ja

7.
Gillar du skolan? - Mjäää
8.. Hur svarar du i telefonen? - Hallå

VAD

1. Åt du senast? - Pommes.
2. Drack du senast? - Cola
3. Har du på fötterna? -  Converse.
4. Lyssnar du på just nu - Eminem - I Love You More

5. Gillar du mest hos dig själv? - Utseendemässigt är det nog mina lår, annars gillar jag att jag är väldigt öppen och inte brukar skämmas så ofta.



klara

missuppfatta du inte sista frågan ? ;)



URL:


Anonym

kan du inte ha en frågestund?



URL:


Anonym

Kan inte din bästavän skaffa en egen blogg? De skulle varit väldigt kul :) hon är jätte vacker!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?