EMERGENCY!
Publicerat den

Jag behöver verkligen nya byxor! Och då pratar vi inte jeans, leggins, tights eller något sådant. Utan BYXOR!!! Helst skulle jag vilja ha ett par lite stora uppe vid rumpan men som blir smalare ju längre ner på benet de kommer... Hm, vet inte om ni förstår riktigt vad jag menar, men jag hoppas det i alla fall! Annars skulle jag vilja ha nya chinos och lite andra sorts byxor men här kommer i alla fall lite bilder på byxor jag inte hade haft något emot att ha i garderoben:


H&M 299 kr/st.



H&M 199 kr/st.

Och nu såklart bara för att jag ska visa upp byxor så hittar jag kanppt några fina...
Jaja, men de längst upp i den beige färgen ska jag nog ha :-)



amandasss

uuu dom längst upp ser ju ut som killbyxor för 80åringar du vet PENSIONÄRER.

köp isf dom svarta 'tightsen' eller vad dt är.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?