pizzadoftande falukorv?!
Publicerat den

Varför? Varför i hela friden har man pizzadoftande falukorv till lunch i skolan?! Alltså, vad spelar det för roll vad det doftar..? Haha, nog det sjukaste på länge. Men jaja, jag åt ju inte för det var inte gott. Istället stack jag och slösade pengar på mat för att inte gå hungrig hela dagen. Kan man inte bara få god mat istället?!

Jaja, nu sitter jag och drömmer mig bort till sommaren... Det kommer bli så himla kul! SSC, kanske ska till Makedonien med pappa eller något annat land, sedan ska jag kanske till Göteborg med Miranda, hehe. Men alla de resmålen är verkligen något jag ser fram emot. Sedan längtar jag till Malmöfestivalen som kanske inte ens blir av detta året, men jaja... Nu ska jag återgå till vår händelselösa lektion. Sitter bara och väntar på att alla ska ladda ner ett program man skulle laddat ner förlängesen.


Jättefint....



jennet

om ni ska till makedonien isf vilken stad?

fint land är det iaf =)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?