tumblr
Publicerat den



Startar dagen med en skopa snygga killar, musik och umgänge med min bästa vän!
Har ni tumblr så tycker jag att ni borde checka in that-cuteguy.tumblr.com för en massa söta killar hihi ;-)
Spenderade natten hos Miranda och vi ska alldeles strax åka hem till mig för att lämna av väskorna och sedan strussa runt i Malmö och ja, lära känna nytt folk, eller vad vet jag? Bara hänga helt enkelt. Inatt sover Miranda hos moiiiii. Jag ska börja vara aktiv både på tumblr och twitter, så ni lär hitta mig där när jag inte är aktiv här.



camillaa

hejj, vill bara säga att Elina Svensson har gjort en fb med dina bilder,

vet inte om du redan vet de men bara så du vet..

Kram!



URL:


Sanna

Hej! bara undrar hur många besökare du har varje dag ( eller vad man nu än säger ? ) ? :) / Kram



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?