Doomsday
Publicerat den

Vaknade först klockan åtta av att pappa lämnade lägenheten och trodde att jag aldrig skulle kunna klara av att somna om igen men det gick! Så nu har jag varit vaken i cirka en timme och ska alldeles strax gå upp ur sängen, vill bara ligga kvar ett litet litet tag till... Idag ska jag träffa Lana och några tjejer till från Munkhätteskolan (en av alla skolor jag gått på). Det var sjukt längesedan jag träffade någon av dem så jag är lite nervös på något sätt samtidigt som det säkert ska bli kul!
 
Som jag ser så har jorden inte gått under, så synd för alla er som faktiskt trodde på det... Haha, lovar att när jag först vaknade så fick jag ett jättekonstigt scenario i mitt huvud över att allting skulle vara heeeelt förstört och min byggnad skulle vara det enda som stod kvar. Hade ju varit lika fett som det hade varit läskigt.
 
 Godmorgon förresten :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?