svar på kommentar
Publicerat den

 
Svar: First of all, jag blir jätteglad över att du vill ha min hjälp men don't spam!! Vet inte ens om du ville att jag skulle svara i ett inlägg som jag gör nu eller på din kommentar men jag antar att inlägg blir bättre då du kanske inte minns på vilka posts du kommenterade. Hur som helst, jag vet hur det känns. Jag har också varit i situationer då jag känt mig hur ensam som helst. Det enda jag kan säga då jag inte riktigt vet vad som har hänt (varför du förlorat dina vänner och din kille, för det måste ju vara av en anledning) är att du borde ta itu med problemet/problemen. Prata med ditt ex och dina vänner. Ingenting funkar bättre än kommunikation och försök att vara ärlig, säg att du saknar dem och så vidare... Vet inte hur det är för dig men det är svårt för mig att erkänna för någon att jag saknar den, men ibland får man svälja sin "stolthet" om man vill göra saker bättre igen.
Hoppas allting löser sig och försök att inte gråta, om det nu är så att det inte du som har gjort fel utan det är dina vänner och ditt ex, så bara skit i dem! Då förtjänar du bättre vänner och en kille som uppskattar dig. Skit i allt och alla som försöker dra ner dig och få dig att må dåligt, fokusera på att DU ska må bra. Skriv gärna om hur du löser allting ifall du vill dela med dig av det. Kram!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?