the days roll by;
Publicerat den

Var jag i stan med Oliwia och fick med mig hem en grå sweatshirt från H&M's herravdelning för 30 kronor! Ordinarie priset är 99;- men om man är medlem på H&M så får man rabatt!


Därefter drog jag hem, käkade, packade väskan osv osv och därefter stack jag till Sanna. Sov även där.


Stack från Sanna rätt tidigt, fick åka buss med huvudvärk och tom mage och på det så var där en massa små danska skaterboys som aldrig slutade prata... Men dem gick av på fel hållplats muhaha (6)
Kom hem och slängde i mig lite godis och fixade mig och sedan kom mamma och hämtade mig och där åt jag ordentligt mycket. MAMMAS MAT ALLTSÅ <3! Men ja, vi firade mig lite sisådär i förskott så jag har fått en massa fint som jag verkligen velat ha också. Happy girl yesyes!








julia(:

Så fin bild på dej å din morsa :]



och den bilder på er tjejor.. raaaaawr <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?