FREDAGSLISTA.
Publicerat den

Fullständiga namn? Sara Nicole Bica 

 

Ålder? 15 år

 

4 turn-ons? Rolig humor, fina ögon, bra musiksmak och ett fint leende

 

4 turn-offs? Dålig hygien, förolämpande kommentarer, too much ego och aggressivitet 

 

Hur lång jag är? 1,60+

 

Något jag saknar? Att ha en hund

 

 

Favoritfärg? Ljusblått 

 

Favoritcitat? ”Your fear of looking stupid is holding you back”

 

Favoritplats? Sålänge jag är med härliga människor så har omgivningen ingen betydelse

 

Favoritmat? Sushi

 

 

 

Använder jag sarkasm? Ibland

 

Vad jag lyssnar på just nu? Wu-Tang Clan - Spotlite

 

Skostorlek? 36

 

Ögonfärg? Gröna med lite blått i sig

 

Hårfärg? Brun

 

Nuvarande relationsstatus? I ett förhållande

 

 
Tatueringar och piercingar jag har? Har (tyvärr) bara ett hål i varje öra

 

Tatueringar och piercingar jag vill ha? Vill ha några diskreta och meningsfulla tatueringar, flera hål i öronen och så hade jag även kunnat tänka mig ha en näsring

 

Hatar jag och mitt senaste ex varandra? Jag hatar ingen

 

Om jag är full och inte kan stå upp ordentligt, vem tar hand om mig? Haha beror väl på vem jag har varit och festat med men Tindra eller Vendela kanske

 

Gillar jag att spela musik högt eller på en lagom volymnivå? Högt!

 

Har jag någon av det motsatta könet jag kan berätta allt för? Ja, Måns

 

När kramade jag någon senast? Igår

 

Vad hade jag gjort om den senaste personen jag kysste, kysste någon annan mitt framför mig? Antagligen börjat lipa

 

Finns där någon jag litar på även fast jag inte borde? Hmm, nej det tror jag inte i alla fall

 

Något jag ogillar med denna dagen? Nej, inte hittills

 

Om jag hade kunnat träffa vem jag ville på denna planeten, vem hade det varit? Wooow… jag vet inte, Will Smith kanske, för han verkar vara en så jävla härlig människa och jag hade nog fått skratta mycket

 

 

Har jag några skumma fobier? Får typ panik när folk viftar med knivar och så finns där en låt som jag absolut inte klarar av att lyssna på

 

Föredrar jag att vara framför eller bakom kameran? Både och

 

Tror jag på tur? Ja

 

Hur är vädret just nu? Soligt och fint

 

Vilken var den senaste boken jag läste? Håller fortfarande på att läsa Mötley Crue: The Dirt

 

 
 

Gillar jag lukten av bensin? Uh, ja

 

Har jag några smeknamn? Reagerar inte på Nicci så försök inte ens!!

 

Spenderar jag pengar eller sparar jag dem? Både och om det är möjligt

 

Kan jag nudda min näsa med min tunga? Nej :(

 

Jag råkar äta radioaktiva grönsaker och får nu välja vilken superkraft jag vill, vad hade jag valt? FLYGA

 

Vad har jag för bakgrundsbild på datorn?

 

 

Haft en crush på någon av samma kön? Haha jaaa

 

Vad vill jag ha i födelsedagspresent? Tekken (TV-spel) och en symaskin

 

Är jag döpt efter någon? Heter Sara i mellannamn precis som min moster och Nicole var antingen efter Nicole Kidman eller Anna-Nicole Smith, can’t remember

 

Gillar jag min skrivstil? N e j .

 

Hur många barn vill jag ha och vad ska de heta? 1-3, helst speciella namn

 

Vart vill jag bo när jag blir äldre? Jag vet inte riktigt, vill ha bott lite överallt innan jag bestämmer mig

 

Spelar jag något instrument? Tyvärr inte, men har kunnat spela piano en gång i tiden

 

Har jag någonsin:

 

Kysst någon i regnet? Ja

 

Haft ett jobb? Nej

 

Varit på ett bröllop? Åhh ja, i Italien

 

Fått mitt hjärta krossat? Ja

 

Brutit ett ben? Nej

 

Varit på bal? Nej

 

Flugit helikopter? Nej

 

Suttit i en ambulansbil? Nej

 

Träffat en kändis? Ja, en rumänsk skådespelare vid namn Florin Piersic

 

Kissat utomhus? Ja







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?