IT'S ALL GOOD BABY BABY
Publicerat den

Som majoriteten av mina vänner så kom även jag in på mitt förstaval, Samhälle-Beteendevetenskap på S:t Petri, and I'm sooo excited! Har hört att det ska vara en jättebra skola och jag kommer nog vara rätt nöjd med linjen om den nu är så som jag förväntar mig att den ska vara. Annars händer väl inte så mycket, jag och Tindra var på fest igår och jag sjöng rätt så fult hela vägen hem till henne, där vi sedan åt kebabtallrik och gick och la oss. Jag gick hem rätt tidigt nu på morgonen för jag kände att jag ville fräscha upp mig och ta vara på dagen i och med att solen var framme och så. Slutade med att jag åt, duschade och sedan gick och la mig, så "tagit vara på dagen" har jag inte direkt gjort. 
 
Hahahaha min babe <3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?