29.12.09
Publicerat den

hejhej bloggen & sanna, typ den enda som läser min blogg, PHAHAHA =)
öhh, jag LÄNGTAR till sommaren!
kolla Foki's blogg idag & man blir bara för avundsjuk när man ser bilderna :o
men i slutet av april & början av maj så kan ni säga hejdå till mig,
för då åker jag till Grekland med familjen för att fira min systers födelsedag .
kommer bli underbart !
men japp, de va allt för mig.
ha de gött.

PEACE Y



Tintin

Jag åker till Thailand i 2 och en halv vecka !

hur länge stannar ni i grekland ??



URL:


nicole bica

de vet jag inte,

typ en vecka eller mer .



URL: http://nnicolebbica.blogg.se/


sanna

AHAHAHAHAHHAH döööööööööööööööööööööööör.

hej bloggen& sanna.

HAHAHAHAHHA dör svär <3

ha det bäst i grekland :D



URL:


nnikita

vad heter foki's blogg?(:<3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?