stan/bio,
Publicerat den

dagen va sjuuuuuuuuuk,

man gick på bio m oliwia.

vi hade bestämt att vi skulle träffas 17.00 så att vi kunde gå runt i stan lite grann.

men såklart så var alla affärer stängda  -,-

så vi fick sitt i en hel timme i  sf && göra ingenting.

sen när filmen började && det hade gått 10 min nåt så gick min stol sönder.

asså hela ba lossna.

så skrek jag; oliwia, oliwia, stolen gick sönder rkt högt.

så börja helt många flabba, jaah med såklart.

jaja, jag sa t personalen && fick två gratisbiljetter.

så, någon som vill kolla på baksmällan m mig? :D

 

TRAILER!

Den krävande kvinnliga chefen gifter sig med sin unge manlige assistent för att slippa skickas tillbaka till Canada. Det hela är bara ett skenäktenskap men efter ett tag dyker äkta känslor upp…

 

 

filmen var roligt && romantisk.

kul att kolla på,

3 nnbb' / 5 nnbb'




Oliwia

Hahahahahahahahahaha

Kan vi se den baksmällen saken?



URL: http://oliwiaj.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?