03.04.10
Publicerat den

idag hade jag fina planer på att sola på balkongen och få lite färg eftersom min syster gjorde det igår och fick färg efter bara en timme.
men tyvärr var det inte lika fint väder idag som igår,
så jag storstädade i mitt rum och sedan stack jag till maja.
vi skulle egentligen träffa oliver men den blev inte av.
sedan kom jag hem vid sex och vet inte vad jag hittade på för nu är klockan redan åtta.
hihi, men aja, vid halv elva ikväll ska jag och min familj till kyrkan eftersom det är påsk.
egentligen ska man vara där till klockan fyra på morgonen, men det tror jag inte att vi orkar.
inte jag och min syster i alla fall, så vi kommer nog vara där högst två timmar.
men nu tills halv elva vet jag inte vad jag hittar på,
ska nog fixa mig och lite sådant.
peaceout.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?