ändrade planer..
Publicerat den

kom hem för ett litet tag sedan.
ska snart äta och så.
sedan ska jag ut med tintin som jag inte träffat på evigheters evigheter.
det ska bli superkul!
maja skulle iväg nu snart så hon kanske kommer och träffar oss sedan.
men aa, det var såhär att vi skulle färga/slinga håret idag.
det blir tyvärr itne av.
eftersom majas syster skulle hjälpa oss men hon skulle iväg idag så hon kan inte hjälpa oss mer.
men det kanske blir av imorgon, det beror på när både jag och hennes syster kommer hem.
för imorgon ska jag till mina kusiner och vara med dem nästan hela dagen, så det får antagligen bli på kvällen.
men även om detta kanske är något tecken på att jag inte borde färga håret.
SÅ BRYR JAG MIG FAKTISKT INTE!
för jag ska göra det, så det så!


        nicole & tintin               maja & nicole





Justjb ♥

Har en tävling! Lust att kolla in den?



URL: http://justjb.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?