den sextonde april tvåtusentio
Publicerat den

då ska man snart ut på en sväng med pappa.
han ska köra och hämta min syster från biografen, så jag ska med när vi kör runt i det fint upplysta malmö.
hon var och såg Remember Me - en av filmerna jag jättegärna vill se just nu.

ni som följer min blogg vet kanske att jag ska på provsjunging imorgon.
men problemet är att jag är alldeles torr i halsen..
hoppas bara det går över tills imorgon.
för att hjälpa till lite så har jag gjort lite te till mig själv,
skogsbär smak - en av mina favoriter.
och så läste jag ut Bara inte Du av min favoritförfattare Katarina Von Bredow idag.
boken var bra. visst, blev den lite dryg ibland, men man fortsatte läsa för att man kände på sig att det snart skulle hända något och när man väl fick reda på vad som hände så blev man helt chockad och tänkte men nej det får ju inte hända, eller ja, så blev jag i alla fall.. hihi.
men Katarina är duktig på att skriva om förbjudna kärlekar.
de flesta av hennes böcker handlar om det.
de bästa böckerna av Katarina Von Bredow enligt mig är nog Syskonkärlek och Som om Ingenting.
men nu ska jag och pappa åka.












NAMN
 

MAIL


URL





Spara?