den sjuttonde april tvåtusentio
Publicerat den

det gick så otroligt dåligt på provsjungingen!
ohh,jag är så himla besviken på mig själv!
även ifall det inte var mitt fel att jag var snuvig och torr i halsen, men ändå..
jag fick i alla fall en andra chans, så dem ska höra av sig och så ska jag tillbaka dit på onsdag.
hoppas jag är frisk tills då!
just nu sitter jag på min farbrors pizzeria, vi skulle bara vara här en stund.
så vi ska snart hem och då ska jag ut med maja och felicia och kolla på 96:ornas match.. tror jag.
aja, vi får se vad som händer.
jag bloggar igen när jag kommer hem nu, efter jag varit ute sen och kanske ännu mer senare.

ha det bra så länge och glöm inte rösta på mig som veckans blogg.
du kan rösta HÄR!




Lana Hamdoun<3

Frågestund! Fråga mig om vad du vill och jag lovar att svara ärligt

Och det är en av er som frågar mig något som kommer

vinna en länkning på min blogg för alltid och jag kommer att lotta ut en av er dagen efter frågestunden!

Jag kommer även att tipsa mina kompisar om

DIN blogg. Frågestunden börjar nu och fortsätter en timme fram!

Puss och kram / Lana



URL: http://lanahamdoun.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?