den tjugotredje april tvåtusentio
Publicerat den

idag var jag i skolan, vi började kolla på en film, Babel heter den.
vi hann inte kolla klart den så vi ska fortsätta kolla på tisdag.
min sista lektion var idrott och då hade vi sånt beep-test eller hur det nu stavas.
det gick överdåligt, vad jag fick är inte nödvändigt att skriva..
haha nej men jag fick 5:5, dåligt jag vet.
men aja, nu har jag i alla fall precis klivit ut ur duschen.
ska börja fixa mig och sedan träffa miranda.
sen tror jag att gustaw och adam kommer till klagshamn idag så vi ska träffa dem också i så fall.
bloggar mer senare idag/ikväll.




idag har jag inte korallfärg nejnej idag har jag barbie rooosa!



sanna

hahah älskar sån baby blåååååå färg (a)<3



URL: http://ssannina.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?