Disturbia VS. Modern Family?
Publicerat den

om jag inte hittar på något på fredagkväll så hade jag tänkt slappa lite framför teven.
men det finns ett problem bara.
det är två program jag vill se & dem är exakt samma tid fast på olika kanaler dårrå.
så jag kan inte bestämma mig för vilken jag ska kolla på.
hjälp mig?

Disturbia kanal 5 kl: 21:30

Amerikansk thriller från 2007. Kale döms till tre månaders husarrest för att ha slagit en lärare och tillbringar dagarna med att spionera på grannarna. Allt är bara på skoj tills situationen tar en skrämmande vändning. Kale misstänker att en granne är en seriemördare, men han kan inte bevisa någonting, inte övertyga någon och inte lämna huset utan att starta övervakningslarmet. Med hjälp av sina vänner gör Kale allt han kan för att avslöja sanningen. Men mördaren upptäcker snart att någon är honom på spåren.

Modern Family tv 4 kl:21:30

Modern family är en amerikansk komediserie från 2009 i 24 delar om det komplicerade, struliga, underbara och kärleksfulla livet i tre nutida amerikanska familjer, alla med sina egenheter.

Jay Pritchett träffade sin fru den colombianska skönheten Gloria när hon agerade bikiniklädd bartender på det poolparty Jay ordnade samma dag som hans förra fru lämnade honom. Jay försöker desperat att hålla jämna steg med sin betydligt yngre äkta hälft och hennes son, Manny.

Jays dotter, Claire Dunphy har fullt upp med att hålla ordning på sin familj. Hennes man, Phil är en toppenmake på alla vis, men på en punkt generar han övriga familjemedlemmar ordentligt. Han tycker att han är riktigt hipp och tror sig ha full koll på vad som gäller i ungdomskulturen, något familjens barn, Haley Alex och Luke inte håller med om.

Jays son Mitchell är tillsammans med Cameron. De har precis adopterat en liten flicka från Vietnam, Lily. Nu gäller det att vara goda föräldrar med allt vad det innebär.



vilken ska jag se?








JUSTJB ♥

disturbia är en sjuktbra film & modern family är en sjuktrolig serie :) jag hade valt disturbia, serien kan du ju kolla på datorn senare :)



URL: http://justjb.blogg.se/


Erlingvanja

Thank you for the resources. Keep up the good work!



URL: http://erlingvanja.blogfuture.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?