glad påsk!
Publicerat den

igår var jag på påskmiddag hos min farbror, sedan åkte vi och hämta upp min kusin från göteborg.
vi var hos mig och kollade film hela familjen, svindlande höjder tror jag den heter.
jag själv hann bara kolla del 1 för sedan började JERSEY SHORE och då gick jag iväg till mitt rum och kollade på det.
sen när det var slut kom min kusin in till mig på mitt rum så vi kollade en till film, Hostel.
helt okej film faktiskt, inte så bra som man tror den är.
sedan gick vi och la oss.
nu på morgonen kollade vi The Amityville Horror. Rätt bra film.
Nu ska jag fixa mig lite och dra till maja en stund,
sedan ska jag träffa miranda.




Maximilianvilja

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!



URL: http://maximilianvilja.blog366.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?