5 saker...
Publicerat den



JAG ÄLSKAR MED KILLAR:
(inte i någon speciell ordning)

1. När killar är musikaliska av sig!
T.ex: om de kan spela något instrument, eller om de sjunger!
Jag smälter när en kille sjunger för mig och sjunger fint!

2. När killar håller om en bakifrån. Måste jag säga mer? 
Så jävla mysigt alltså, hihi!

3. När killar kittlar en! Det är ett bevis på.. något bra!
Liksom de vill att du ska vara glad eller att de tycker om att höra dig skratta.

4. När de ringer en helt random bara för att de vill höra ens röst.

5. När de öppnar sig för en och berättar saker de inte sagt till andra.
För så känner man att de kan lita på en, och det känns alltid bra!



JAG HATAR MED KILLAR:
(inte i någon speciell ordning)
fick hjälp från caroline och nikita med dessa, tack tjejer!

1. När de dissar en för ens ålder! 
T.ex: om man träffar någon söt kille på stan och pratar lite med honom, bytar nummer och lite sånt, sedan när man SMS:ar och de frågar hur gammal du är (för det gör de antagligen) och du säger det, och de slutar SMS:a dig helt och så. SVINIGT!


2. När de ignorerar en! Jag fullständigt hatar det!

3. När de säger dumma kommentarer som egentligen är menat ska vara skoj. Fast för en själv är det inte det och man kan bli väldigt sårad över just den kommentaren.

4. När de ljuger för en! Jag menar vem tycker om att höra på en massa lögner hela tiden?
Säg bara som det är istället!


5.
När de glömmer bort viktiga datum. 
T.ex: ens födelsedag, eran 1 års dag och sådana grejer.

Det var 5.. Men det kommer en till!

6. När de dissar en för att umgås med sina kompisar istället.
Tycker man ska kunna umgås allihopa, eller i alla fall lika mycket med sin tjej och sina kompisar.
Hatar att om man bestämt med killen att han bara ska skita i det
för att umgås med sina kompisar istället.
Och självklart ska det inte vara tvärtom heller,
att han skiter i kompisarna för att umgås med mig.
Man ska kunna få det att funka på något sätt.




Tintin

Håller med dig fullständigt!



URL: http://tintintin.devote.se


nnikitahhemmatkha

så gulliga saker du kom på saker du älskar , hhehe <3



URL: http://nnikitas.bubbleroom.se


sanna

Åh, jag kunde ha skrivit allt själv!



URL: http://sannns.blogg.se/


cazandra

håller med dig till 100%

speciellt 2an &5an med saker du älskar med killar,

hahha :)



URL: http://cazzyystyyle.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?