avkopplande bad = perfekt för en stressig dag
Publicerat den

Ja, precis som rubriken säger så har jag tagit mitt första bad på nu snart två år!!
Och för er som inte förstår så menar jag bad i ett badkar.
För i lägenheten i Klagshamn har vi inget badkar, så jag har fått duscha i nu snart två år.
Men gud vad härligt det var att bada alltså! Så himla avkopplande!
Satt och lyssnade på Seondhand Serenade -låtar och bara njöt.
Men tyvärr blev det inte ett så långt bad eftersom min morfar var tvungen att gå på toaletten.
ANNOYING? YES!
När jag var klar med mitt bad så tog jag snabbt på mig lite kläder och fixade mig.
Därefter åt jag lite soppa mamma hade lagat och nu sitter jag här i hennes lägenhet alldeles ensam eftersom hon och min morfar åkte till flygplatsen för att min morfar åker tillbaka till Ungern idag.
Felicia är på väg till stan, så jag ska ta bussen in till Gustav snart och möta upp henne.
Vi ska gå lite på MF och antagligen träffa någon också.



emmyg

ya det ärjag :) tack!

ball header sötnos!



URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?