dagens planer + en tanke
Publicerat den

Vaknade precis.
Ska gå och äta frukost, borsta tänderna, klä på mig och sådant alldeles strax.
Först vill jag bara dela med mig av en tanke.
En tanke över att detta känns som den sista dagen.
Den sista dagen av sommarlovet.
Eftersom Malmö Festivalen börjar imorgon, och då är det bara tre dagar kvar till skolan.
Men på sätt och vis känns det skönt att det är fint väder idag då.
Efter regn kommer alltid solsken, right?
Men jag vet inte riktigt vad jag vill få ut av denna texten...
Det blir liksom att jag börjar om på nytt när skolan börjar...
Ny skola, nya vänner, nytt hem (så småningom)
Och jag kommer sakna alla här så himla mycket!
Men ibland är det skönt att börja om på nytt, det är det nu också.
Jag hoppas allt blir bra bara.

Idag, så vet jag inte riktigt vad som händer.
Ska antagligen träffa någon.
Känner starkt för att bada också faktiskt!
Men jaja, vi får ju se.
Nu ska jag äta frukost och förresten, Godmorgon på er !






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?