dagen
Publicerat den

Vaknade och städade en massa eftersom vi skulle ha visning.
Sedan körde min pappa mig till stan, jag stack till McDonald's för att Alberto, Kristian, Nicole och Filippa var där.
Så vi hängde lite på Mc och sedan drog vi ut och gick lite i stan.
Efteråt gick Nicole och Filippa hem eftersom de skulle byta om tror jag.
Så jag, Alberto och Kristian stannade kvar på Stadium och sedan gick vi också ut.
Utanför var Cazzy, Issi, Sara och Filippa så då var vi med de, gick in på Inter Sport för att Alle skulle köpa tröjor. Sedan gick även Sara och Filippa hem och efter ett tag kom Nicole och Filippa igen.
Men jag gick för att ta bussen hem eftersom jag fick plötslig huvudvärk. HATE IT!
Men det var fullt på bussen, så jag fick vänta på nästa som skulle komma 20 minuter efter.
När jag kom hem stack jag till Joel och var med honom och Gustav.


Alberto på McDonald's.


Jag och Nicole på Stadium, HAHA!


Kristian, Cazzy och halva Issi på Gustav Adolfs Torg.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?