de tre musketörerna/peteeeeer!
Publicerat den




Dagens spenderades med Ebba och Ralle hemma hos Ebba.
Först var det bara jag och Ebba och då såg vi någon The Grudge film, haha, vi var alldeles oseriösa och bara satt och skrattade åt allting. Speciellt åt Peeeeteeeeer. HAHA!
I alla fall så kom Rasmus senare och kan ni fatta att han har snaggat sig?!
Det var så himla längesedan jag träffade den killen att hans hår till och med har växt ut igen och jag visste inte ens att han hade snaggat sig! Blev jätteförvånad!
Men i alla fall, så såg vi en till film när han hade kommit: Not Another Teen Movie
tror jag den hette.
Skulle lägga in en videoblogg vi gjorde men videofy.me suger!! Det går inte att lägga in... Ohh!
Jaja, imorgon sticker jag till stan och gör en grej, vad får ni veta imorgon.
Efteråt ska jag träffa min syster för hon reser till Barcelona på tisdag och kanske min barndomsvän Kristian som jag inte träffat på flera år! 
Godnatt på er!



ebba

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA

OMG, VILKEN BILD NICOLE

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA



URL: http://lifeaboutebbaa.devote.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?