done with my homework!
Publicerat den

Pluggat klart nu ja.
Pappa kom precis hem, så han ska fixa middag, och så äter vi det lite senare.
Nu ska jag äta godis innan maten, hihi dumt men skitsamma!
Äter inte mycket ju, och det är ju Mozart-choklad,
inte den allra godaste men definitivt en av de godaste!
Samtidigt så lyssnar jag igenom Oskars album Vilja Bli.
Ni borde definitivt ta och lyssna ifall ni inte redan har hört det!
Och om ni tänker att det inte är er musiksmak eller vad som helst.
Så kan jag citera "Om du aldrig provat, hur kan du vara säker?" ur Oskars låt Genom Eld.
SÅ TA OCH KÖP MOZART-CHOKLAD OCH SÄTT IGÅNG OSKAR LINNROS ALBUM!
Det tänker jag i alla fall göra nuuuu!



Ntherése

hej, var med och bidra med en fin bild till min foto tävling!=)

Du anmäler dig genomn att skicka in din bild till [email protected]

kommentera om du har några frågor!

lycka till!=)

/Ntherése



URL: http://detjagbrinnerfor.blogg.se/


emmyg

men gulledig! tack så mycket :) made my morning!



URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?