efter regn kommer alltid solsken, right?
Publicerat den

Igår regnade det som bara den och idag har det varit härligt väder!
Idag när Ebba hade gått hem så träffade jag Miranda.
Hon kom hem från Turkiet idag. 
GUD VAD JAG HAR SAKNAT DEN TÖSEN!
Vi åt nästan så fort hon kom. Eller innan det så gav hon mig presenter hon hade köpt till mig i Turkiet.
Fick en svart magdanskjol och en sån där geishor har.. Oh minnesförlust!
Haha, nejnejnej, nu blev det fel! Geishor har inte minnesförlust och det var inte det jag fick :p
Utan en sån här som hon håller i handen:



Har faktiskt ingen aning om vad det heter!
Men i alla fall, sedan satte vi oss och såg på film.
Rosa The Movie, hihi :)
Vi båda älskade henne som yngre, så vi såg den filmen.
Efteråt gjorde vi inte så mycket, kollade vinterjackor(?!) på internet och därefter gick Miranda hem.
Nu sitter jag hemma och har ingenting att göra..






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?