godnatt!
Publicerat den

Idag var jag i skolan, efteråt stack jag in till stan och åt.
Shoppade lite men gick runt en massa, därefter kom pappa och köpte jackan till mig.
Allt annat köpte jag av mina egna pengar faktiskt! Haha.
Sedan kollade vi några lägenheter, såg en riktigt fin tvåa, som man kan fixa till lite så det blir 2½, men det är ju inte aktuellt med flytten förrän vi får vår nuvarande lägenhet såld ju, men hoppas det blir snart då.
Efteråt körde pappa hem mig, så jag bytade om och sedan kom Miranda och då drog vi till dansen.
Det är drop in på alla kurser denna veckan. GRATIS!
Så ifall ni är danssugna och bor i Malmö denna veckan är det bara att sticka till Ystadsvägen 42 och dansa lite med de. Ni kan hitta tider och sånt HÄR.
Efter dansen så åkte jag, Miranda och pappa till McDonald's och åt där.
Pratade om hur viktigt det är att använda hjälm när man cyklar och sådant.
Vilka konversationer man kan ha! Men ändå bra att prata om något vettigt för en gångs skull!
När jag kom hem så satte jag mig vid datorn nästan direkt, och sitter ännu här.
Men nu ska jag gå och sova, så godnatt!


det är okej att vara ego ibland...






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?