GUESS YES
Publicerat den

That doesn't make any sense.. But it sounds pretty awesome, so I'm gonna let it be the headline.

Ja, såklart klippte jag mig igår!
Känns som om det var åratal sen jag klippte mig sist, men nu är det gjort.
IGÅR:
Jag och pappa åkte in till stan innan tolv, för jag skulle klippa mig.
Men de hade inte tid förrän klockan ett, så vi bokade den tiden och sedan gick vi in till Ferraro Optik som ägs av min farmors syster och hennes man. Så vi satt där en stund och sedan gick vi över gatan och åt en kebab.
Det är så jävla gott! Haha.
Efteråt gick vi in till de igen, och då hade min farmor och farfar också kommit.
Så där satt pappa och pratade med de medan jag satt och raderade sms till klockan blev tio i ett.
Sedan stack jag och klippte mig.
Efteråt åkte jag hem till Indianna och var med henne i någon timme.
Sedan tog jag bussen till Gustav och träffade Basti och Kristian.
Sedan gick vi bort till Alberto, Sara, Filippa och Olivia.
Så jag var med de i några timmar och sedan tog jag och Olivia bussen hem.


Muppbilder jag tog precis, men japp, såhär blev mitt hår.
Jag klippte trappor och klippte upp det. Tyckte det blev fint, bara lite för kort.
Men det växer ju? ;-)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?