massa text om dagen
Publicerat den

Kom hem för ungefär en timme sedan.
Har varit hos Joel.
Men om jag ska sammanfatta allt jag gjort idag så får jag ta det från början.
Vaknade upp hos min syster, och var där till ett eller nåt sånt tror jag.
För sedan kom pappa och hämtade mig och så skulle vi egentligen hem, men jag var hungrig så jag frågade om vi inte kunde stanna och äta någonstans. 
Så slutade med att vi satt och åt på Burger King. 
Min kusin satt också med oss, och pappa skulle härma Knappen och Hakim när de hade ringt till någon blatte och sagt att de älskade hans syster Jasmin.
Det lät så himla kul!
Men i alla fall, när vi satt och åt så sms:ade Joel och Gustav och frågade om jag hänkade stan så sa jag att jag var där, och så träffades vi när jag hade ätit upp.
De va med Nael, Bazel och Basti också.
Sedan stack bara Basti och Nael så vi andra drog till Västra där killarna spelade fotboll.
Sedan kom Nael och Basti tillbaka, och Cazzy, Sara, Sophia och Matilda också.
Det är i alla fall alla jag umgåtts med idag.
Var med de ett tag sedan tog jag, Gustav och Joel bussen hem till Klagshamn.
De stack hem till Joel och jag hem till mig.
Sedan drog jag till Joel och var med Gustav lite för Joel åt.
Sedan åkte Gustav hem och jag var med Joel.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?