MOBILINLÄGG - DRYGT!
Publicerat den

dsc09009 (MMS)

Gammal bild på en osminkad mig :p Herregud vad tiden går sakta när man är i stan själv! Känns som om jag har varit här själv i mer än en halvtimme men inte ens en halvtimme är det! Sitter just nu på någon soffa inne på Bolagret och väntar på att klockan ska bli kvart över sex så jag kan möta min pappa och min syster. Vi ska äta på någon restaurang och sedan ska vi på bio. Vi ska se Knight and Day tror jag :) Idag stack jag till stan vid ungefär ett med Felicia och Sarah. Köpte ett vitt linne och en magkort tröja inne på H&M och två långärmade tröjor, en blå och en röd/vit randig på Gina. Ni får se allt imorgon. För det blir nog för sent när jag kommer hem ikväll. Men nu är klockan snart kvart över så jag tar och avslutar detta inlägget nu. Jo, förresten! Jag försökte göra en video på hur jag sminkar mig men min systemkamera laggade åter igen så ni får den imorgon också!




bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte


Sandra

:) åh tack detsamma!!



URL: http://sandraevaldsson.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?