NÅGON I MALMÖ SOM HÖRDE MIG OCH CAZANDRA PÅ RADIO?!
Publicerat den

Jadå, texten säger väl det mesta.
Jag, Cazandra och även Miranda stod med en massa kompisar vid basketplanen.
Så kom det fram en tjej och frågade oss ifall vi ville vara med i radio.
Så jag, Miranda och Cazandra gick och satte oss på den bänken framför de.
Sedan stängde de av musiken och började intervjua oss.
Eller i alla fall mig och Cazandra eftersom Miranda vägrade prata.
De frågade hur gamla vi var, vilken skola vi gick på och lite sådant.
Cazandra var tvungen att säga att det var en musik och media inriktad skola också, så de bad oss sjunga.
Eller i alla fall frågade de vad vi ville bli när vi blev stora och vi vill ju bli sångerskor, så aa.
De bad i alla fall Cazandra sjunga först, och då sjöng hon Ne-Yo - So Sick, riktigt duktig!
Efteråt bad de mig också sjunga, och jag bara: nejnej, jag kan inte sjunga liksom.
För jag får värsta panik när det är en massa folk, men till slut sjöng båda Mario - Let Me Love You, så det är därför den låten är dagens låt också.
Sedan körde de igång någon låt igen, och gav oss alla tre Din Gata-handdukar och Din Gata-läppsyl.
Haha, det var ändå rätt kul, även fast jag var lite mesig av mig. Skitsamma...







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?